Abonnementsbetingelser

Generelle oplysninger
Fialipo ApS
CVR-nr. 40276424
Sleipnersvej 17, Port 3
4100 Ringsted
hej@fialipo.dk

Betaling
Vi accepterer følgende kort: Visa, Mastercard.
Vi tager ikke kortgebyrer.

Levering
Fragten på Fialipo er gratis. Din pakke / pakker vil blive leveret med omdeling af GLS fra vores leverandør (3-10 dage) – Lagervarer vil blive sendt til nærmeste pakkeshop / posthus (1-3 dage)

Bindingsperiode 
På Fialipo er de første 14 dage er gratis og herefter er prisen 139,- pr måned. Opsiges dette inden for de første 14 dage hæver vi ikke for dit medlemskab.
Herefter kan medlemskabet til hver en tid opsiges til udløb af en abonnementsperiode.

Opsigelse 
Medlemskabet fortsætter indtil det opsiges. Dit medlemskab kan til enhver tid opsiges, opsiges medlemskabet midt i en periode, stopper det først ved udløb af dette – herefter vil du ikke blive opkrævet yderligere.
Dit medlemskab kan opsiges under ”Mit abonnement” hvis du logger ind – eller på hej@fialipo.dk , oplys her dit ordre nr og din email. 

Særlige vilkår
Misbrug af medlemskab
Det er imod fialipo's generelle handels og abb betingelser at omgå vores medlemskabskontigent ved at oprette nye profiler med forskellige emails eller fortage beviste stavefejl i mails m.v. . Derfor forbeholder vi os retten til at annullere en ordre jvnf. Overstående

Prisjustering:
Vi forbeholder sig ret til årligt at regulere prisen for abonnementet i henhold til forbrugerprisindekset, uden forudgående varsling.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret på medlemskabet, når du handler hos os. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen. 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til hej@fialipo.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne. 

Tilbagebetaling 
Hvis du fortryder dit abonnement rettidigt, refunderer vi det indbetalte beløb til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. 

Hvis der er noget galt med abonnementet
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på hej@fialipo.dk

Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer. 
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen: 

Levering af varer
Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort. Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 
Personoplysningerne registreres hos Fialipo ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 
Den dataansvarlige på https://Fialipo.dk er Fialipo ApS. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: hej@fialipo.dk

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte hej@fialipo.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 
Center for Klageløsning 
Nævnenes Hus 
Toldboden 2 
8800 Viborg 
www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU- Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) 
Til:
Fialipo ApS
Sleipnersvej 17, Port 3
4100 Ringsted
E-mail: hej@fialipo.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/ydelser:
________________________________________________________________________________ __ Bestilt den: _______________________________
Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________ Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Abonnementsbetingelserne er senest opdateret d. 29.05.2020